Geaccepteerd RaccoonNL's Staff Sollicitatie

Discussie in 'Geaccepteerd' gestart door RaccoonNL, 20 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaccoonNL

RaccoonNL Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    7 jan 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Algemene informatie

Wat is je minecraft naam? RaccoonNL
    Hoe oud ben je? Ik ben 17 jaar jong
    Welk land woon je? Nederland

Jouw functie

Voldoe je aan alle eisen?
    Ja

Waarom zou jij staff willen worden?
    Waarom ik staff zou willen worden op de LekkerMC server. In de afgelopen 48 uur op de server heb ik veel plezier gehad, ik heb veel nieuwe mensen leren kennen en de sfeer is top. Tijdens mijn uren op de server heb ik al veel mensen geholpen die vragen hadden. Vragen beantwoorden van mensen vind ik ook heel leuk om te doen. In de afgelopen weken heb ik gezien hoe serieus jullie (owners) dit nemen. Ik heb ook alle vertrouwen dat dit een leuke, gezellige en goeie server wordt. Daar wil ik graag aan werken om dat te volbrengen.

Waarom zouden we jou moeten kiezen over alle anderen?
    Waarom jullie voor mij moeten kiezen boven andere. Ik ben een gezellige jongen. Je kan veel lol met mij hebben en dat is meestal goed in een server. Mensen helpen vind ik super leuk, zoals hierboven stond heb ik al veel mensen geholpen in de tijd dat ik online ben.
    Ik laat mensen altijd in zijn waarde en ik respecteer hoe ze zijn. Ik antwoord netjes en professioneel op vragen van spelers en reageer niet boos. Ik ben vaak online op discord en ik heb een redelijke tot goede microfoon. Ook ben ik vaak beschikbaar op mijn telefoon voor vragen of om dingen te overleggen. Hierom zou je mij als staff moeten boven andere.

Wat voor een bijdrage zal jouw werk leveren?
    Wat ik kan bijdrage aan de server is, dat ik gezelligheid breng, maar ook professionaliteit. Ook ben ik goed in bouwen, dus ik kan helpen met nieuwe dingen bouwen zoals een spawn. Ik heb veel ideeën voor de server. 1 van mijn idee is dat we een community base maken met shops. Mijn grootste doel is om de server naar een hoger level te tillen door professioneel te zijn en niet kinderachtig.

Hoeveel tijd kan je aan LekkerMC besteden?
    Hoeveel tijd ik aan de server kan besteden is veel. Sinds dat de server online is heb ik 48 uur. Ik kan bijna alle avonden in de week. In het weekend kan ik natuurlijk meer net zoals in de vakantie.

Heb je al ervaring? Zo ja, welke?
    Tijdens de tijd dat ik minecraft speel heb ik al veel ervaring opgedaan zoals op speler gebied maar ook op staff gebied. Ik heb vroeger zelf een eigen server gehad. Ook ben ik op veel servers builder/helper geweest.

Ben je ooit verbannen geweest? Zo ja, waarom?
    Ik ben één keer gebannen op een server. Dit was volkomen mijn eigen schuld. Ik deed iets wat niet mocht en daar heb ik erg veel spijt van. Ik heb netjes mijn excuses aangeboden aan de staff van die server. Uiteindelijk hebben ze mij weer unbanned en heb ik me netjes en volwassen gedragen. Daarna heb ik nog veel plezier gehad op de server en met de staff.

Scenarios

Een speler is gegrieft, wat doe je?
    Als een speler gegrieft is ga ik eerst kijken wat er gebeurd is. Als het echt grieven is geef ik zijn/haar spullen terug met het rollback command. Ik ban degene die het heeft gedaan zodat hij het niet nog een keer kan doen. Als hij/zij naar de ban tijd terug komt houd ik hem goed in de gate zodat hij/zij het niet nog een keer doet.

Een hopper werkt niet, wat zeg je?
    Als een hopper niet werkt zeg ik tegen de gene dat hij /chopper on moet typen en op de chest met zijn/haar linkermuisknop moet klikken. Als dat is gelukt kan diegene de hopper gebruiken.

Het is chaos op de Discord! Iemand heeft keiharde muziek aan in een van de voice channels! Ook op de minecraft server is het erg druk en meerdere mensen vragen om hulp! Wat doe je?
    Als het chaos op de Discord server ga ik kijken wie het zijn. Als ik dat heb gevonden mute ik degene en stuur ik hem een bericht met wat hij heeft gedaan en vraag ik hem het niet nog een keer te doen.
    Als het op de minecraft server druk is beantwoord ik de vragen 1 voor. Ik zeg dan in de chat dat mensen 1 voor 1 hun vraag moeten stellen. Als het echt druk is in de chat gebruik ik /msg. Ik ga pas naar de volgende vraag als ik persoon geholpen heb waar ik mee bezig was.

Overig

Is er nog iets wat je wil vertellen?
    Ik hoop dat ik helper wordt, zodat ik deze server naar een hoger niveau kan tillen en kan helpen met de spelers. Ik hoop dat dit voldoende is.

2. Sp3atzie

Sp3atzie New Member

Lid geworden:
    10 jan 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je meer info kunnen sturen?

3. TheSparkPlays

TheSparkPlays Eigenaar
    Eigenaar

Lid geworden:
    4 jan 2019
    Leuk Bevonden:
    5
    Geaccepteerd

Beste Raccoon,

Gefeliciteerd! Wij denken dat jij een geschikte kandidaat bent als Helper.
    Ik heb je een privébericht gestuurd, gelieve hier zo snel mogelijk op te reageren.

TheSparkPlays
    Owner

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina