Geweigerd Sjakie27's Staff Sollicitatie

Discussie in 'Geweigerd' gestart door Sjakie27, 14 jan 2019.

1. Sjakie27

Sjakie27 New Member

Lid geworden:
    9 jan 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Algemene informatie

Wat is je minecraft naam? Sjakie27
    Hoe oud ben je? 14
    Welk land woon je? Nederland

Jouw functie

Voldoe je aan alle eisen?
    Nee

Waarom zou jij staff willen worden?
    Omdat ik veel plezier heb op deze server en wil graag meewerken met het verbeteren en uitbreiden ervan

Waarom zouden we jou moeten kiezen over alle anderen?
    Ik ben erg observant. Als ik iets zie of iets leer dan word het bijna altijd onthouden. Wanneer ik iets fout doe doe ik dat geen tweede keer.

Wat voor een bijdrage zal jouw werk leveren?
    Mij als helper zal voor een goede sfeer zorgen door het feit dat ik snel mensen kan helpen en altijd het probleem probeer op te lossen. Het helpen van mensen doe ik sowieso al maar met een helper rank zal ik eerder als aanspreek punt gezien worden.

Hoeveel tijd kan je aan LekkerMC besteden?
    Ongeveer 3 uur per dag door de week en natuurlijk meer in het weekend.

Heb je al ervaring? Zo ja, welke?
    Niet op een server maar wel op kleine school in het echte leven. Bij projecten word ik vaak als leider gekozen door de andere groepsleden. Dit vooral omdat ik altijd door heb wat er om mij heen gebeurt

Ben je ooit verbannen geweest? Zo ja, waarom?
    Nee

Scenarios

Een speler is gegrieft, wat doe je?
    De /rollback command gebruiken om de dader te betrappen en het slachtoffer te kunnen gerust stellen. Als de dader duidelijk is word die natuurlijk verbannen.

Een hopper werkt niet, wat zeg je?
    Dan leg ik de /chopper command uit aan degene. Als dat niet werkt valt dat buiten mijn bereik zal ik een mod of owner moeten aanspreken.

Het is chaos op de Discord! Iemand heeft keiharde muziek aan in een van de voice channels! Ook op de minecraft server is het erg druk en meerdere mensen vragen om hulp! Wat doe je?
    De onrustschopper op Discord word per direct gemute waarna ik iedereen probeer te helpen. Hopelijk met hulp van een andere helper

Overig

Is er nog iets wat je wil vertellen?
    Ja, ik hoop dat ik de gelukkige ben en als helper word benoemd. Het lijkt mij fantastisch om de server na een paar maanden te kunnen zien groeien.

2. Thylerr

Thylerr Eigenaar
    Eigenaar

Lid geworden:
    5 jan 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Sjakie, sorry dat wij de afgelopen dagen stil zijn geweest rond het forum sollicitaties. TheSparkPlays en ik hebben besloten om deze sollicitatie af te wijzen door de volgende redenen, omdat de server pas net bestaat hebben wij maar een klein staff team nodig om onze community te ondersteunen. Omdat wij veel sollicitaties binnenkrijgen pakken wij daarom ook de meest geschikte kandidaat daar uit. De reden dat jij niet de juiste kandidaat was, is omdat wij een (binnen de server) ervaren speler zochten die aan alle eisen voldoet. Wij danken jou voor deze sollicitatie en zullen hem zeker in ons achterhoofd bewaren.

Deel Deze Pagina