Ontvangen maar nog niet behandeld Wasbeer's Staff Sollicitatie

Discussie in 'Solliciteer voor Staff' gestart door Wasbeer, 22 jan 2019.

1. Wasbeer

Wasbeer New Member

Lid geworden:
    7 jan 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Algemene informatie

Wat is je minecraft naam? MrWasbeer
    Hoe oud ben je? 19
    Welk land woon je? Nederland

Jouw functie

Voldoe je aan alle eisen?
    Nee

Waarom zou jij staff willen worden?
    Geachte lezer, als eerste zal ik mijzelf even kort voorstellen. Ik ben Wasbeer, ook wel Duncan dit kan voor mogelijke vervolgstappen handig zijn. Duncan is een jongen van 19 jaartjes jong, in bezit van een VMBO diploma en werkende aan zijn MBO-4 bedrijfsleiding. Werken doet hij bij KARWEI (de bouwmarkt) als assistent management, ook woont hij te Hilversum.

Motivatie.
    Mijn motivatie is vooral het helpen van anderen met mijn kennis, het helpen van mensen geeft mij een enorme kick en is daarmee een van mijn favoriete bezigheden. Naast aardig zijn en mensen helpen vindt ik het enorm vervelend dat niet altijd alles goed verloopt met en tussen spelers, hier wil ik ook in helpen. Dit door de wet(de regels) te handhaven, orde houden op de server om iedereen de beste speelervaring te kunnen bieden. Kortom: Veel tijd en ervaring om in LekkerMC te steken en er samen met het team een nóg betere server van te maken.

Waarom wil ik staff worden?
    Ik wil graag staff worden om jullie server, LekkerMinecraft nog beter te maken! Om de spelers een nog betere speelervaring te kunnen bieden, de spelers te helpen met problemen en of hun vragen over de server te beantwoorden. Naast problemen en vragen behandelen wil ik ook een lid worden van jullie team om de eigenaren wat minder te belasten, zodat de eigenaren hun werk goed kunnen uitvoeren zonder onnodige onderbrekingen.

Waarom zouden we jou moeten kiezen over alle anderen?
    Goede vraag, er zijn heel veel mensen met dezelfde kenmerken als ik. Toch maakt jaren lang ervaring binnen de Minecraft server wereld mij uniek, zo heb ik zelf al een aantal servers beheerd (sommige groot, sommige klein) en weet ik alle in- en outs van het vak. Niet alleen ervaring maakt mij uniek... Mijn gevoel voor rechtvaardigheid en het willen behouden van de orde speelt ook mee. Door al die jaren ervaring heb een grote kennisbank opgebouwd, van meerdere problemen, mensen kennis tot de werking van (bijna alle) plug-ins. Ik weet problemen goed in te schatten en deze zo snel, goed en makkelijk mogelijk op te lossen. Dit maakt mij toch net iets anders dan de andere kandidaten.

Wat voor een bijdrage zal jouw werk leveren?
    Mijn bijdrage zou veel blije spelers opleveren, spelers die met een goed en fijn gevoel rustig kunnen spellen op een fijne server met duidelijk contact tussen het team en de spelers. Ook zou mijn werk een hoop problemen snel en effectief kunnen verhelpen. Niet alleen problemen verhelpen maar ook het actief zijn op de voorgrond van LekkerMinecraft zal zeker helpen voor de vaste of nieuwe spelers.

Hoeveel tijd kan je aan LekkerMC besteden?
    Zoals al eerder vermeld heb ik een baan en een studie te volgen, dit betekend niet dat ik weinig tijd heb. Zo kan ik zeker 3 tot 4 uur op een doordeweekse dag vrijmaken en in het weekend zelfs soms een volledige dag aanwezig zijn. Genoeg tijd om in LekkerMinecraft te steken.

Heb je al ervaring? Zo ja, welke?
    Zeker, net als eerder in mijn sollicitatie vermeld staat heb ik zelf eigen servers gehad.. Sommige waren groot, sommige waren een minder groot succes. Dit waren eigen projecten, ook ben ik in dienst geweest bij velen andere servers, helaas zijn deze nu al weer gestopt dus het vermelden van namen heeft geen zin, maar zeker een ruime ervaring binnen de Minecraft server wereld.

Ben je ooit verbannen geweest? Zo ja, waarom?
    Nee, N.V.T.

Scenarios

Een speler is gegrieft, wat doe je?
    Eerst met toestemming naar de speler toe teleporteren. Het verhaal van het slachtoffer opnemen en via mijn hulpmiddelen (CoreProtect) bekijken wat de schade is en wie deze schade heeft aan gebracht bij het gebouw van het slachtoffer. Hierna de grief terug draaien en de dader straffen met een gepaste maat.

Een hopper werkt niet, wat zeg je?
    Kijken of dit door een mogelijke plug-in veroorzaakt kan worden, vervolgens kijken hoe dit te verhelpen valt. Duidelijke instructies geven aan de speler hoe hun zelf dit probleem kunnen verhelpen, desnoods de speler via spraak begeleiden. Hier zou ik ook direct een informatie topic over opstellen met de uitleg voor dit mogelijk vaak voorkomende probleem, om verdere vragen over dit topic te voorkomen.

Het is chaos op de Discord! Iemand heeft keiharde muziek aan in een van de voice channels! Ook op de minecraft server is het erg druk en meerdere mensen vragen om hulp! Wat doe je?
    Prioriteiten stellen, kijken wat op dat moment eerst behandeld moet worden. Vervolgens gewoon elke situatie goed en netjes afhandelen. Als ik de enige ben zal ik dit ook duidelijk melden aan de spelers, vermelden dat het wat langer duurt en vervolgens wanneer de hoge prio's verholpen zijn de andere vragen of situaties behandelen. Naast dit kan een berichtje verzenden in de staf-chat ook geen kwaad.

Overig

Is er nog iets wat je wil vertellen?
    Geen verdere aanvullingen.

Deel Deze Pagina